Primarul interimar al Urziceniului, Liviu Cazan, susţine că patinoarul va fi plătit din economiile făcute în mandatul său
Ca să mascheze incompetenţa şi vulgaritatea unor consilieri locali PNL din Urziceni, deputatul Tinel îl acuză pe Liviu Cazan, primarul interimar al municipiului, că „îşi face de cap pe banii publici”. „Liviu Cazan, proaspătul primar interimar de la Urziceni, îşi face de cap pe banii bugetului local. Lucrurile au scăpat de sub control în condiţiile în care administraţia PSD+ALDE a început să atace banul public, iar acest Liviu Cazan se pregăteşte se pare să dea cu subsemnatul, pentru că altfel nu ne putem explica cum proiectul de hotărâre privind aprobarea închirierii unui patinoar pentru sezonul de iarnă costă 30.000 de euro...” se arată într-o postare a preşedintelui PNL, de pe pagina sa oficială de Facebook.
Nici noi nu ne putem explica asta, în condiţiile în care, făcând unele căutări, am observat că închirierea unui patinoar pentru suprafaţa respectivă – 600 mp – nu costă, de obicei, mai puţin de 60 de mii de euro – un preţ dublu faţă de cel pe care l-ar plăti primăria Urziceni. Considerăm că singurii care îşi fac de cap sunt consilierii liberali, având în vedere că, la ultima şedinţă de consiliu local au confundat sala de şedinţă cu un stadion din liga a treia de fotbal.
La rândul său, Liviu Cazan susţine că patinoarul va fi plătit strict din economiile făcute în primele luni de mandat: „La nivelul Primăriei municipiului Urziceni, în data de 30 mai 2011, s-a încheiat contractul nr.11000 de întreţinere şi reparaţii străzi, ce viza 28 de străzi din municipiu. Procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor s-a semnat în 5.10.2012, iar cel de recepţie finală aferent contractului de mai sus - în 20.06.2013, deşi garanţia contractului era de patru ani.
În urma Notei de constatare din 04.10.2016, împreună cu constructorul, s-au constatat deficienţe (tasări carosabil şi cămine deteriorate) pe un număr de 18 străzi din cele 28 aferente contractului. În aprilie 2016, compartimentul achiziţii din cadrul Primăriei Municipiului Urziceni a ridicat pe SEAP contractul „Reparaţii şi întreţinere sisteme rutiere şi pietonale în municipiul Urziceni”, contract multi-anual ce trebuia semnat şi să intre în vigoare din iunie 2016. Obiectul acestui contract este un număr de 29 străzi dintre care majoritatea au fost reabilitate aferent contractului 11000/30.05.2011. Datorită unor contestaţii, acest contract încă nu a fost pus în practică.
În prezent, se execută de către constructor reparaţiile solicitate care, cu siguranţă, dacă ar fi fost făcute din bugetul primăriei, aşa cum prevedea contractul ridicat pe SEAP în aprilie 2016, ar fi depăşit cu mult valoarea a câteva sute de mii lei.
Referitor la comunicatul domnului deputat Tinel, ţin să îi mulţumesc pentru atenţia cu care urmăreşte situaţia politică de la Urziceni. Îl asigur că sunt acelaşi om pe care, de fiecare data când îl vede, îl roagă să treacă la PNL şi, de asemenea, să îi transmit că toată activitatea mea la primărie a stat şi va sta axată strict pe normele legale în domeniu. Cu privire la analiza dânsului exhaustivă asupra câtorva investiţii aprobate de Consiliul Local, ţin să menţionez că strategia de dezvoltare locală, care va include strategia de eficienţa energetică şi pe cea de mobilitate urbană, este strict necesară în vederea accesării de fonduri europene, demers total necunoscut administraţiei liberale a Urziceniului. Costul aprobat de consiliu reprezintă valoarea unei oferte care se încadrează în valoarea ponderata a achiziţiilor de acest gen postate pe SEAP şi, obligatoriu, valoarea cu care se va achiziţiona va fi mai mică, potrivit normelor legale. Preţul închirierii patinoarului este cel cu care se va face achiziţia pe SEAP. Consiliul a aprobat suma maximă, dată de singura ofertă primită. Aşa cum am spus la conferinţa de presă, în martie 2017 o să analizăm împreună veniturile şi cheltuielile generate de acest demers.
Referitor la achiziţia PUG-ului, contractul iniţial din 2011 avea valoarea de 122.760 lei din care s-au plătit 81.840 pentru o mică parte din ceea ce constituia obiectul contractului. Într-adevăr, ca la Radio Erevan, ceva nu este în regulă. Dar nu că se va da, ci că s-a dat şi nu trebuia”, a afirmat Liviu Cazan, primarul interimar al municipiului Urziceni.
Andrei Banu
Nici noi nu ne putem explica asta, în condiţiile în care, făcând unele căutări, am observat că închirierea unui patinoar pentru suprafaţa respectivă – 600 mp – nu costă, de obicei, mai puţin de 60 de mii de euro – un preţ dublu faţă de cel pe care l-ar plăti primăria Urziceni. Considerăm că singurii care îşi fac de cap sunt consilierii liberali, având în vedere că, la ultima şedinţă de consiliu local au confundat sala de şedinţă cu un stadion din liga a treia de fotbal.
La rândul său, Liviu Cazan susţine că patinoarul va fi plătit strict din economiile făcute în primele luni de mandat: „La nivelul Primăriei municipiului Urziceni, în data de 30 mai 2011, s-a încheiat contractul nr.11000 de întreţinere şi reparaţii străzi, ce viza 28 de străzi din municipiu. Procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor s-a semnat în 5.10.2012, iar cel de recepţie finală aferent contractului de mai sus - în 20.06.2013, deşi garanţia contractului era de patru ani.
În urma Notei de constatare din 04.10.2016, împreună cu constructorul, s-au constatat deficienţe (tasări carosabil şi cămine deteriorate) pe un număr de 18 străzi din cele 28 aferente contractului. În aprilie 2016, compartimentul achiziţii din cadrul Primăriei Municipiului Urziceni a ridicat pe SEAP contractul „Reparaţii şi întreţinere sisteme rutiere şi pietonale în municipiul Urziceni”, contract multi-anual ce trebuia semnat şi să intre în vigoare din iunie 2016. Obiectul acestui contract este un număr de 29 străzi dintre care majoritatea au fost reabilitate aferent contractului 11000/30.05.2011. Datorită unor contestaţii, acest contract încă nu a fost pus în practică.
În prezent, se execută de către constructor reparaţiile solicitate care, cu siguranţă, dacă ar fi fost făcute din bugetul primăriei, aşa cum prevedea contractul ridicat pe SEAP în aprilie 2016, ar fi depăşit cu mult valoarea a câteva sute de mii lei.
Referitor la comunicatul domnului deputat Tinel, ţin să îi mulţumesc pentru atenţia cu care urmăreşte situaţia politică de la Urziceni. Îl asigur că sunt acelaşi om pe care, de fiecare data când îl vede, îl roagă să treacă la PNL şi, de asemenea, să îi transmit că toată activitatea mea la primărie a stat şi va sta axată strict pe normele legale în domeniu. Cu privire la analiza dânsului exhaustivă asupra câtorva investiţii aprobate de Consiliul Local, ţin să menţionez că strategia de dezvoltare locală, care va include strategia de eficienţa energetică şi pe cea de mobilitate urbană, este strict necesară în vederea accesării de fonduri europene, demers total necunoscut administraţiei liberale a Urziceniului. Costul aprobat de consiliu reprezintă valoarea unei oferte care se încadrează în valoarea ponderata a achiziţiilor de acest gen postate pe SEAP şi, obligatoriu, valoarea cu care se va achiziţiona va fi mai mică, potrivit normelor legale. Preţul închirierii patinoarului este cel cu care se va face achiziţia pe SEAP. Consiliul a aprobat suma maximă, dată de singura ofertă primită. Aşa cum am spus la conferinţa de presă, în martie 2017 o să analizăm împreună veniturile şi cheltuielile generate de acest demers.
Referitor la achiziţia PUG-ului, contractul iniţial din 2011 avea valoarea de 122.760 lei din care s-au plătit 81.840 pentru o mică parte din ceea ce constituia obiectul contractului. Într-adevăr, ca la Radio Erevan, ceva nu este în regulă. Dar nu că se va da, ci că s-a dat şi nu trebuia”, a afirmat Liviu Cazan, primarul interimar al municipiului Urziceni.
Toate informaţiile publicate pe acest site de către administrator/webmaster sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website.
Citește Condițiile de utilizare