Inițializează o căutare

PSD
SAMGPL

Alex Darabanu şi Gabi Ionaşcu, printre cei mai fericiţi politicieni ai momentului


// AUTOR: Robert-Viorel Dincă

Alianţa 2020 USR-PLUS a reuşit şi în Ialomiţa un scor care a plasat-o printre favoriţii electoratului. Deşi a fost sub media naţională, scorul obţinut este apreciat de către Alexei Darabanu, preşedintele filialei ialomiţene a Uniunii „Salvaţi România”, ca unul foarte bun. „E un scor bun, dat fiind faptul că putem fi consideraţi o prezenţă de dată recentă în Ialomiţa. E un scor foarte bun care reflectă dorinţa de schimbare a oamenilor din judeţ. Marea surpriză pentru mine o constituie rezultatul de la Slobozia unde 24% dintre cei care s-au prezentat la vot au ales lista noastră. Asta în contextul în care noi ne aşteptam la un 10% dat fiind „specificul” judeţului. Suntem pe locul doi în Slobozia, la aproximativ 600 de voturi distanţă de PSD. Singurul meu regret e legat de faptul că prezenţa la vot a ialomiţenilor a fost sub ceea ce aşteptam. Probabil, la o prezenţă la vot comparabilă cu cea din judeţele de pe primele locuri, performanţa noastră ar fi fost şi mai bună…”, a comentat Alexei Darabanu modul în care au votat ialomiţenii la alegerile europarlamentare de duminică.

Dragoş Soare apreciază votul de duminică drept unul „anti-minciună” şi, pe de altă parte, o consecinţă a faptului că o parte a electoratului nu s-a mai regăsit în „ofertele” partidelor tradiţionale: „USR a obţinut un rezultat foarte bun în timp ce PNL a performat în localităţi cu primari PSD. S-a dat un semnal clar că PSD trebuie să schimbe abordarea electoratului din Ialomiţa, şi că, în ciuda arsenalului de care dispun, nu reuşesc să mai convingă. Devine evident faptul că oamenii nu mai acceptă poveşti, ci vor fapte şi mai ales lucruri concrete. Oricum, altceva decât li se livrează în momentul de faţă de către politicienii Puterii…”, a comentat Dragoş Soare rezultatele votului de duminică.

Pentru senatorul Gabi Ionaşcu, votul de la sfârşitul săptămânii trecute a fost consecinţa directă a modului în care PMP a înţeles să abordeze campania electorală: „Oamenii au sesizat că am „ignorat” total agenda internă, care a lipsit total din discursul nostru, şi ne-am focusat pe cea europeană. Ne-a preocupat agenda europeană, ceea ce trebuie să reprezinte România în Uniunea Europeană. Mesajul nostru electoral a fost orientat către viitorul Uniunii şi, mai ales, al României în interiorul familiei europene. Şi sunt convins că oamenii au simţit asta, mai ales că restul partidelor, fie că sunt la Putere, fie în Opoziţie, au „încurcat” agenda europeană cu cea naţională. A fost un gest de înţelepciune reflectat în modul în care ialomiţenii au perceput mesajul şi i-au dat şi votul”, a conchis fostul primar al Sloboziei, propus de PMP electoratului din România pe poziţia 18 a listei pentru europarlamentare…

PMP, cu 5,99 % dintre voturile ialomiţenilor, s-a plasat în „Top 5”-ul preferinţelor electoratului din judeţ, devansând cu aproape două procente ALDE.


Toate informaţiile publicate pe acest site de către administrator/webmaster sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website.


Lăptăria cu caimac
Polaris


Comentarii prin Facebook
Citește Condițiile de utilizare