Inițializează o căutare

PSD
SAMGPL

Experiența noastră Erasmus+

Să formezi o echipă este doar începutul, să rămâi împreună este progresul, să lucrezi împreună este succesul.

Primul proiect Erasmus+ al Liceului de Arte ”Ionel Perlea” , SOS-Sustain Our Souls a ajuns la final după trei ani de activități naționale și internaționale, atât cu mobilități fizice cât și cu întâlniri virtuale. Am câștigat enorm din această experiență și am învățat unii de la alții, ne-am concentrat pe ceea ce este important pentru elevii noștri și astfel am obținut rezultate uimitoare. Erasmus+ este despre multe lucruri frumoase și despre experiențe de învățare directă, de dezvoltare a unor noi abilități și de descoperire a unora noi.


 ”Experiența Erasmus ține de latura culturii organizaționale. Se pun în evidență valori ale comunității școlare și nu numai, definitorii pentru conturarea sentimentului apartenenței la o comunitate veritabilă, cu tradiții puternice, cu trecut exemplar, cu prezent modern, și, implicit, cu viitor. Iar viitorul il reprezintă ei, tinerii care experimentează momente formative ca acelea din Erasmus. Modelele culturale, istorice, spiritualitatea care înnobilează sufletul, toate acestea definesc Erasmus. Nu în ultimul rand, Erasmus inseamnă capacitatea de comunicare în limbi de circulație internațională. Dezvoltarea și nuanțarea unui stil de a vorbi cu atâția semeni din atâtea tari nu poate fi decât o imensă oportunitate pentru cei aflați la început de drum. Deci, este absolut clar că Erasmus devine astazi tot mai mult un prilej în calea devenirii tinerilor, în transformarea lor în cetățeni europeni și nu numai, depășind bariere transfrontaliere. Experiența Erasmus este definitorie pentru cunoaștere, intercunoaștere și auto cunoaștere, pentru dezvoltarea inteligenței emoționale și sociale, dar și pentru formarea abilitătilor lingvistice în noul cadru de referință european.” Magdalena Grecu, profesor Liceul de Arte ”Ionel Perlea”, Slobozia.

”Erasmus+ a reprezentat o experiență nouă pentru mine, aflându-mă la primul astfel de proiect. Încă de la început, scopul acestuia a fost de a-i învăța pe elevi sa lucreze în echipă, să învețe în diverse situații, de a-i ajuta să își îmbunătățească abilitatea de a vorbi într-o limba străină și de a le îmbogăți cultura generală și consider ca la final de proiect acest scop a fost atins în mare măsură. Activitățile la care am luat parte au fost deopotrivă relaxante și informative, de la jocurile Wordwall la prezentările culturale și sondajele în Mentimeter. Cel mai interesant aspect al Erasmus a fost ocazia de a interacționa cu elevi din Germania, Spania, Italia, Polonia și Grecia și de a depăși barierele lingvistice și culturale în ciuda provocărilor apărute. Produsele finale realizate în cadrul proiectului sunt dovada cooperării și relațiilor stabilite între țările participante, bazate pe valorile europene promovate de Erasmus. ” Stroie Oana Paula, elev în echipa Erasmus+ a Liceului de Arte ”Ionel Perlea”, Slobozia.

”Experiența Erasmus și faptul că am putut lua parte la acest proiect (chiar și numai în spațiul virtual) m-a bucurat foarte mult, întrucât aici am regăsit doua culturi de care personal sunt foarte apropiată si atașata, si anume cea italiana si cea germana. Consider că astfel de experiențe aduc un mare câștig copiilor care iau parte la aceste proiecte, dar și profesorilor coordonatori și participanți. Îmi doresc ca pe viitor să am din nou ocazia de a participa la proiecte Erasmus”, Diana Constantin, profesor.
 

”Proiectul Erasmus+ ilustrează o experiență inedită ce deschide numeroase orizonturi de cunoaștere prin intermediul activităților online la care am luat parte. În opinia mea, acesta a reușit să îmbine armonic descoperirea detaliatî a țărilor partenere cu jocurile interactive în care elevii, alături de profesori, s-au intrecut în a demonstra câștigurile culturale, mintale. Consider că cea mai interesantă parte a fost reliefată de jocurile ce au urmat strategic prezentările și care au verificat noile cunoștințe dobândite despre diferite teme ca legende, artă culinară specifică, dar și recapitulările activităților desfășurate în cadrul mobilităților desfășurate” Necula Bianca, elev în echipa Erasmus+ a Liceului de Arte ”Ionel Perlea”, Slobozia.

”Astfel de ocazii de învățare nu trebuie să fie ratate nici de profesorii care sunt dornici să oprească puțin firul cursului activității lor de zi cu zi și care, ieșind din aceste granițe, descoperă lucruri noi despre ei atât profesional cât și personal. Proiectele Erasmus reprezintă un proces de învățare care permite reflecția asupra învățării, evaluarea efortului depus pe parcursul activităților - elevii oferă și primesc feedback pentru a putea să devină mai buni în ceea ce fac și pentru a primi confirmarea unor alegeri bine făcute. ” Nicoleta Militaru, coordonator Erasmus+, Liceul de Arte ”Ionel Perlea”, Slobozia.

Canal YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEKNVRCPXE8qGIEkKQd_7ew

Blogul proiectului: https://englishpagesforyou.com/erasmus-plus-projects/

Instagram: https://instagram.com/erasmusarte?utm_medium=copy_link

Facebook: https://web.facebook.com/Erasmus-Sustain-Our-Souls-Romania-563066804177435


Toate informaţiile publicate pe acest site de către administrator/webmaster sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website.


Lăptăria cu caimac
Polaris


Comentarii prin Facebook
Citește Condițiile de utilizare